4.5 4 ψήφοι
Αξιολόγηση

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Γεωγραφικοί όροι

Γεωγραφικοί όροι

Πολυδιάστατος χάρτης παρουσίασης και διάδρασης, με πληροφορίες για περισσότερους από είκοσι γεωγραφικούς όρους του ελληνικού αναγλύφου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν καλύτερα οι μαθητές τον οριζόντιο και κατακόρυφο διαμελισμό της Ελλάδας και να εξοικειωθούν με πλήθος γεωγραφικών όρων (ποταμός, οροσειρά, βουνό, πεδιάδα, λίμνη, χερσόνησος, ακρωτήριο, νησί, κόλπος, πορθμός, όρμος, ισθμός, διώρυγα, νησιωτικό σύμπλεγμα, πέλαγος, σκόπελος, ηφαίστειο, φαράγγι, οροπέδιο).
Για κάθε γεωγραφικό όρο δίνεται ένας ορισμός κι ένας τρισδιάστατος χάρτης (με μορφή εικονικής πτήσης – βίντεο).

Δημιουργός: Κοσμάς Αθανασιάδης, Γιώργος Τάταρης, Παναγιώτης Στρατάκης
Παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Κατερίνα Κλωνάρη
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Κατερίνα Κλωνάρη
Επικαιροποίηση / προσαρμογή: Γιάννης Σαλονικίδης

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3650

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

4.5 4 ψήφοι
Αξιολόγηση
0
Θα θέλαμε να γνωρίζουμε την άποψή σας, παρακαλούμε αφήστε ένα σχόλιο!x