5 1 ψήφος
Αξιολόγηση

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Τα χωριά ακμάζουν ή ερημώνουν

Τα χωριά ακμάζουν ή ερημώνουν

Ανοιχτή δραστηριότητα για τα ελληνικά χωριά και τους παράγοντες ανάπτυξης ή ερήμωσής τους. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές ποιες δραστηριότητες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των οικισμών και ποιοι είναι οι λόγοι ερήμωσης τους. Ακόμη, στόχος της δραστηριότητας είναι ο προβληματισμός των μαθητών για το πώς μπορεί να δοθεί ξανά ζωή σε έναν ερημωμένο οικισμό.
Να σημειωθεί πως δίνονται αποσπάσματα εφημερίδων φωτογραφικό υλικό και υπερσύνδεσμοι με τους χάρτες Google για τρεις οικισμούς της Ελλάδας, δύο ορεινούς (Νυμφαίο Φλώρινας, Κρωμνικό Ξάνθης) και έναν πεδινό (Τυχερό Έβρου).

Δημιουργός: Σαλονικίδης Γιάννης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2919

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

5 1 ψήφος
Αξιολόγηση
0
Θα θέλαμε να γνωρίζουμε την άποψή σας, παρακαλούμε αφήστε ένα σχόλιο!x