Site icon e-Γεωγραφία

Περιβαλλοντικά προβλήματα

3 2 ψήφοι
Αξιολόγηση

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Περιβαλλοντικά προβλήματα

Περιβαλλοντικά προβλήματα

Παρουσίαση των σημαντικότερων περιβαλλοντικών προβλημάτων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ατμοσφαιρική ρύπανση, την έλλειψη νερού, την ηχορύπανση, την καταστροφή των δασών και τις επιπτώσεις των σκουπιδιών στο περιβάλλον. Πιο αναλυτικά, μέσω της παρουσίασης, παρέχονται πληροφορίες για τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα που έχουν προκληθεί στον πλανήτη από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Για καθένα από αυτά παρατίθενται σύντομα στοιχεία, εικόνες, καθώς και υπερσύνδεσμοι με αποσπάσματα βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση και το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ.

Δημιουργός: Γρηγόρης Φιλιππιάδης
Παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Κατερίνα Κλωνάρη
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Κατερίνα Κλωνάρη
Επικαιροποίηση / προσαρμογή: Γιάννης Σαλονικίδης

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3465

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

3 2 ψήφοι
Αξιολόγηση
Exit mobile version