Τα δυο παιδιά βγήκαν βόλτα με τα ποδήλατά τους. Όμως είχαν ένα ατύχημα.
Η δουλειά σας είναι να βάλετε τις 5 εικόνες στη σειρά, έτσι ώστε να δείξετε με ποια σειρά συνέβησαν τα γεγονότα.
Τώρα ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ένα σχεδιάγραμμα της παραπάνω ιστορίας.
Η δουλειά δεν τελείωσε εδώ!!!!
Τώρα πρέπει να σκεφτείς με ποια στοιχεία θα εμπλουτίσεις το κείμενό σου, όταν το καθαρογράψεις.
Θυμήσου!
Η ιστορία αυτή πρέπει να έχει αρχή, μέση και τέλος.
Αρχή: Αναφέρουμε τον τόπο, το χρόνο και μερικά από τα πρόσωπα που συμμετέχουν στην ιστορία.
Μέση: Αποκαλύπτουμε σταδιακά το κυριότερο μέρος της ιστορίας μας (κορύφωση), έτσι ώστε να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον των αναγνωστών μέχρι το τέλος.
Τέλος: Εδώ παρουσιάζουμε την κατάληξη της ιστορίας, τα αποτελέσματα που είχε σε εμάς ή στους άλλους, τα συμπεράσματά μας ή τις εντυπώσεις που μας προκάλεσε.
Σκεφτόμαστε:
- Χρησιμοποιήσαμε τα κατάλληλα ρήματα στον κατάλληλο χρόνο;
- Διαλέξαμε προσεκτικά τα επίθετα που συνοδεύουν τα ουσιαστικά;
- Αποφύγαμε την επανάληψη των ίδιων λέξεων ή φράσεων; (υπάρχουν και οι συνώνυμες λέξεις, ξέρετε…)
- Προσέξαμε να μην κάνουμε ωθρωγραφηκά λάθη; 🙂 (έχουμε και λεξικά!)
Αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε και την παρακάτω δραστηριότητα!
- Εκτυπώστε το παρακάτω αρχείο.
- Χρωματίστε τις εικόνες.
- Φτιάξτε μια δικιά σας εικόνα για να αλλάξετε την ιστορία.