Οι μαθητές καλούνται να προσανατολίσουν την πυξίδα τους προς έναν δοσμένο προορισμό και να υπολογίσουν σε μοίρες την κατεύθυνση προορισμού. Συγκεκριμένα θα πρέπει να μετακινήσουν πρώτα τον δείκτη κατεύθυνσης προς το σημείο προορισμού, να περιστρέψουν το δίσκο της πυξίδας, ώστε ο Βορράς να συμπέσει με το Βορρά της μαγνητικής βελόνας και να πληκτρολογήσουν σε μοίρες την ένδειξη που θα δείξει ο δίσκος της πυξίδας στη βάση του δείκτη κατεύθυνσης. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα εξάσκησης στον υπολογισμό της κατεύθυνσης με την μετακίνηση κινητού σημαδιού επάνω στο τοπίο. Η δραστηριότητα έχει εμπεδωτικό χαρακτήρα. Σε περίπτωση λανθασμένου υπολογισμού, δίνονται όλα τα βήματα για να υπολογίσουν σωστά την επόμενη φορά που θα δοκιμάσουν.
Δημιουργός: Σαλονικίδης Γιάννης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)
Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10937
Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΑΙΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.