Ανοιχτή δραστηριότητα με παρουσίαση για την παραβίαση κανόνων. Δίνονται τέσσερις φωτογραφίες στις οποίες απεικονίζεται παραβίαση κανόνων. Στόχος της δραστηριότητας είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές τα διαφορετικά είδη των παραβάσεων και να προβληματιστούν τόσο για τις συνέπειες της παραβίασης των κανόνων σε κάθε περίπτωση όσο και για τη σημασία της τήρησής τους.
Δημιουργός: Σαλονικίδης Γιάννης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)
Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3512
Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.