Παρουσίαση των σημείων του ορίζοντα και άσκηση για τον προσανατολισμό. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση των μαθητών στον προσανατολισμό, με βάση τα τέσσερα αυτά σημεία.
Πιο αναλυτικά, παρουσιάζονται με τη βοήθεια ενός ρολογιού τα σημεία του ορίζοντα και δίνεται άσκηση, προκειμένου να μαθητές να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον προσανατολισμό. Σκοπός της άσκησης είναι να κατευθύνουν ένα κορίτσι στον τελικό προορισμό του, χρησιμοποιώντας τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα Α (Ανατολικά), Δ, (Δυτικά), Β (Βόρεια) και Ν (Νότια).
Δημιουργoί: Αθανασιάδης Κοσμάς, Σαλονικίδης Γιάννης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)
Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2831
Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.