4 4 ψήφοι
Αξιολόγηση

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Φτιάχνω ταυτότητες για τα γεωγραφικά διαμερίσματα

Φτιάχνω ταυτότητες για τα γεωγραφικά διαμερίσματα

Ανοιχτή δραστηριότητα με χάρτη και πληροφοριακό υλικό, σχετικά με τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η μελέτη των γεωγραφικών διαμερισμάτων της χώρας και η παρουσίασή τους στη σχολική αίθουσα. Στο αντικείμενο περιλαμβάνονται γεωμορφολογικός χάρτης και χάρτης αναγλύφου, ενώ, πάνω στους ίδιους χάρτες, μπορεί να δηλωθεί το κάθε γεωγραφικό διαμέρισμα και επιχρωματισμένο. Οι πρόσθετες πληροφορίες για τα γεωγραφικά διαμερίσματα εμφανίζονται με μορφή ταυτότητας.

Δημιουργoί: Αθανασιάδης Κοσμάς, Σαλονικίδης Γιάννης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3683

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

4 4 ψήφοι
Αξιολόγηση
0
Θα θέλαμε να γνωρίζουμε την άποψή σας, παρακαλούμε αφήστε ένα σχόλιο!x