0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Η αλιεία στην Ελλάδα

Η αλιεία στην Ελλάδα

Παρουσίαση για την αλιεία στην Ελλάδα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με την υπεραλίευση και τις συνέπειές της στη θαλάσσια ζωή. Πιο αναλυτικά, μέσω της παρουσίασης, δίνονται στους μαθητές πληροφορίες σχετικά με την παράκτια αλιεία στη χώρα, ενώ, μέσω βίντεο, προβάλλονται οι συνέπειες της υπεραλίευσης. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνεται, ακόμη, πίνακας για τα επιτρεπόμενα αλιεύσιμα είδη, καθώς και υπερσύνδεσμος με το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος».

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ:
Γιάννης Σαλονικίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3290

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση
0
Θα θέλαμε να γνωρίζουμε την άποψή σας, παρακαλούμε αφήστε ένα σχόλιο!x