1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (Χωρίς βαθμολογία ακόμη)

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Διεθνές αεροδρόμιο Ελληνικού - Περιβαλλοντικά ζητήματα

Διεθνές αεροδρόμιο Ελληνικού – Περιβαλλοντικά ζητήματα

Ανοιχτή δραστηριότητα για το διεθνές αεροδρόμιο του Ελληνικού. Στόχος της δραστηριότητας είναι να προβληματιστούν οι μαθητές σχετικά με την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού και να εκφράσουν την προσωπική τους άποψη επιχειρηματολογώντας.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει τρία άρθρα με πληροφορίες σχετικά με τον χώρο, τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για την αξιοποίησή του, τις προτάσεις ενός Ισπανού αρχιτέκτονα και τις αντιδράσεις των πολιτών.

Δημιουργoί: Σαλονικίδης Γιάννης, Φιλιππιάδης Γρηγόρης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3687

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Αρέσει σε %d bloggers: