Παρουσίαση με γραφικά, χρονογραμμή και ηχητικές πληροφορίες, σχετικά με τη γέννηση των ηπείρων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές πώς σχηματίστηκαν οι ήπειροι και οι ωκεανοί. Πιο αναλυτικά, στο μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζεται η υδρόγειος σφαίρα και δίνεται χρονογραμμή με σημαντικούς σταθμούς ως προς τη διαμόρφωση των ηπείρων. Εξερευνώντας τη χρονογραμμή, οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν τη διαφορετική μορφή της υδρογείου πριν από 500 εκατομμύρια χρόνια, μέχρι και την τελική διαμόρφωση των ηπείρων πριν από 50 εκατομμύρια χρόνια.
Πάροχος περιεχομένου: Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ:
Κοσμάς Αθανασιάδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων
Γιάννης Σαλονικίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)
Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3265
Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.