1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (Χωρίς βαθμολογία ακόμη)

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Πληθυσμός των αστικών περιοχών (2005, 2030 κατ' εκτίμηση)

Πληθυσμός των αστικών περιοχών (2005, 2030 κατ’ εκτίμηση)

Γράφημα και ανοιχτή δραστηριότητα, σχετικά με τον πληθυσμό των αστικών περιοχών. Στόχος της δραστηριότητας είναι να καταλήξουν οι μαθητές σε συμπεράσματα σχετικά με τα ποσοστά του αστικού και του αγροτικού πληθυσμού τώρα και στο μέλλον. Να σημειωθεί πως στο ραβδόγραμμα αποδίδονται τα ποσοστά αστικοποίησης του πληθυσμού τόσο συνολικά όσο και ανά ήπειρο, σύμφωνα με στατιστική του 2005. Στο ίδιο γράφημα αποδίδεται και η εξέλιξη των ποσοστών αυτών για το 2030, κατ’ εκτίμηση.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ:
Γιάννης Σαλονικίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3181

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Αρέσει σε %d bloggers: