Παρουσίαση για τους Αβορίγινες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοθούν τόσο γενικές όσο και ειδικότερες πληροφορίες για τους ιθαγενείς πληθυσμούς της Αυστραλίας. Πιο αναλυτικά, μέσω της παρουσίασης, αναφέρονται ιστορικά στοιχεία για την προέλευσή τους και περιγράφεται η σταδιακή μείωση του πληθυσμού τους από τον 18ο αιώνα κι εξής. Τέλος, σημειώνονται τα βήματα που έγιναν για να αποκτήσουν οι ιθαγενείς ίσα δικαιώματα με τους λευκούς κατοίκους, τα σημαντικότερα προβλήματα που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι Αβορίγινες σήμερα, καθώς και ο συνολικός πληθυσμός τους.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ:
Γρηγόρης Φιλιππιάδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ:
Γιάννης Σαλονικίδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)
Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2970
Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.