1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (1 ψήφοι, ΜΟ: 4,00 από 5)

ΟΔΗΓΙΑ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή σε νέο παράθυρο
Η ζωή στις ορεινές περιοχές

Η ζωή στις ορεινές περιοχές

Ανοιχτή δραστηριότητα για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στις ορεινές περιοχές. Στόχος της δραστηριότητας είναι να γνωρίσουν καλύτερα οι μαθητές τις ασχολίες των κατοίκων, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τους τρόπους βελτίωσης της ζωής στα βουνά.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει κείμενα και συνοδευτικά βίντεο από το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ, που παρουσιάζουν στιγμιότυπα της ζωής στις ορεινές περιοχές, δίνοντας πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, την ερήμωση των χωριών και τα επαγγέλματα των ανθρώπων.

Δημιουργoί: Σαλονικίδης Γιάννης, Φιλιππιάδης Γρηγόρης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Κατερίνα Κλωνάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΕΚΔΟΤΗΣ: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα (LOR)

Διεύθυνση αναφοράς: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3026

Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Αρέσει σε %d bloggers: